Вакансії
Менеджер по роботі з онлайн-замовленнями
Ось основні обов’язки та справи, які на вас чекатимуть:
– консультування клієнтів в Instagram та на інших онлайн-майданчиках
– дотримання tone of voice бренду та формування позитивного іміджу завдяки дбайливому ставленню та приємному діалогу
– відповіді на коментарі, позначки бренду у соціальних мережах
– опрацювання замовлень з сайту та інших онлайн-платформ
– пакування прийнятих замовлень та оформлення ТТН по Україні та закордон
– контроль відправок та отримань
– перевірка робочої пошти на предмет клієнтських запитів
– залучення під час прийому нових надходжень
Обов’язково наявність досвіду роботи у рітейлі від 1 року, чудове володіння українською мовою та можливість провести консультацію англійською мовою.
Графік роботи з 11:00 до 20:00, близько 20 змін на місяць з перебуванням в офісі/магазині.
Яким ми бачимо наше онлайн-спілкування з клієнтами:
– живе та винахідливе спілкування
– привітна, ввічлива та грамотна комунікація
– розмова з краплею доречного інтелектуального гумору
– швидка комунікація з увагою до деталей
Особисті якості, які ми шукаємо:
– готовність прийти на допомогу
– чути та відчувати людей (клієнтів), емпатичність
– завжди пропонувати альтернативу та мати план «Б»
– відповідальність та стресостійкість
– грамотність, навичка провести small talk
– вміння аналізувати отриману інформацію, мати критичне мислення, вміння перепровірити та проконтролювати себе
– терплячість та послідовність
– уважність: до деталей, отриманої інформації
І якщо це про вас – чекаємо листа та резюме на пошті hr@hvoya.ua з темою «Онлайн-менеджер» До зустрічі!